Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa 512 Liiketaloustiede
Viitteet 1-5 / 5
-
Consumer perception of foreign cosmetic advertisements : A cross-cultural study of creating trust with social media advertising
(2021)Along with the increase of social media usage, the consumer behavior has changed. This has forced companies to adapt to the changes and modify their communication strategy in order to attract customers. This change is ... -
Exploring the Influence of Music in Social Media Advertising on Perceived Brand Personality : A Generation Z Perspective
(2022)Previous research in the field of audio branding has focused largely on background music in an in-store context. However, music is also utilized extensively in other contexts, such as advertising. Music can be used to ... -
Greenwashing inom internationell marknadsföring : En kvalitativ studie om finska konsumenters förhållande till grön marknadsföring och greenwashing
(2023)Greenwashing har under de senaste åren blivit ett allvarligt problem som försvagar konsumenters möjligheter att konsumera hållbara produkter, och även ställer hinder för företag att marknadsföra gröna produkter. Mängden ... -
Sadvertising som marknadsföringsmetod – En studie i om användningen av sadvertising i videoreklam ökar mervärdet för ett varumärke
(2021)Den snabba förändringen som sker i marknadsföringen leder till att varumärken ständigt behöver vara uppmärksamma på hur de marknadsför sig och anpassa sina metoder för att nå ut till konsumenterna på bästa sätt. Genom att ... -
The credibility of native advertising - Perceptions by the consumers
(2023)Marketing tactics remain plentiful in today´s modern world, and the competition to stand out is becoming more challenging. Marketers have realised that novel implementations are required to gain the audience's attention. ...