Haku
Viitteet 1-10 / 18
En visuell studie om hur det finska modehuset Marimekko kommunicerar ekologisk hållbarhet på Instagram
(2022)
Detta är en avhandling om hållbarhetskommunikation på sociala medier, mer specifikt om modebranschens ekologiska hållbarhetskommunikation på Instagram.
Syftet med denna avhandling är att undersöka hur det finska modehuset ...
En kvalitativ studie om finska bankers användning av sociala medier för CSR-upplysningar
(2022)
Den socialt ansvarstagande banken är ett växande begrepp i samhället. Banker kan numera kommunicera om sitt samhällsansvar också på andra sätt än bara via sin hållbarhetsredovisning. Eftersom allt fler användare närvarar ...
Hur konstruerar influencers genus? : En kritisk diskursanalys om hur två finska toppidrottare konstruerar genus
(2022)
Denna avhandling handlar om hur influencers, i detta fall toppidrottare, konstruerar genus på Instagram.
Vi lever i ett samhälle som är mycket könat, där genus är något som är grundligt in-bäddat i allt det som vi ser ...
Commercializing a company's product to international markets through social media channels : A case study of a product family called Kraft Armor
(2023)
In today's digitally oriented society, B2B marketing in social media has become essential for companies to connect with other businesses, establish a strong online presence, and promote their products in a way that aligns ...
CSR communication during critical events : Qualitative research of H&M’s CSR communication during the Covid-19 pandemic
(2023)
During the Covid-19 pandemic, multiple companies decided not to pay for the ordered or made clothes. This led to garment workers not receiving their salaries. From a CSR perspective, this is going against human rights since ...
Worth a like? : A case study of Swedish-speaking customers' perceptions of the Southwest Finland Police Department's bilingual social media communications
(2023)
Social media are increasingly used by governmental organisations, including the police, as an additional means of external communication, policing and customer service. The Finnish police authorities’ communication has ...
How to identify the right collaboration partner? : A qualitative study of Finnish Instagram micro-influencers
(2023)
The study explores the decision-making process of Finnish micro-influencers when identifying collaboration partners for influencer marketing campaigns. It particularly emphasizes the role of personal branding, strategic ...
Market-shaping and Sustainability Communication within the Clothing Industry : A Generation Y consumer perspective
(2021)
Climate change is progressing at an ever-increasing alarming rate with continuous proof of the devastating effects it brings with it. The clothing industry is one of the largest polluters, making up more than all emissions ...
Exploring the Influence of Music in Social Media Advertising on Perceived Brand Personality : A Generation Z Perspective
(2022)
Previous research in the field of audio branding has focused largely on background music in an in-store context. However, music is also utilized extensively in other contexts, such as advertising. Music can be used to ...
Den digitala marknadsföringsprocessen med tonvikt på strategi : En kvalitativ studie inom finländska startup-företag
(2022)
Digitaliseringen har en inverkan på alla områden och skapar ständigt nya möjligheter för alla företag att hantera sin marknadsföring och sina kundrelationer. För startup-företag gäller det att ta i användning digitala ...