Haku
Viitteet 1-7 / 7
Commercializing a company's product to international markets through social media channels : A case study of a product family called Kraft Armor
(2023)
In today's digitally oriented society, B2B marketing in social media has become essential for companies to connect with other businesses, establish a strong online presence, and promote their products in a way that aligns ...
How to identify the right collaboration partner? : A qualitative study of Finnish Instagram micro-influencers
(2023)
The study explores the decision-making process of Finnish micro-influencers when identifying collaboration partners for influencer marketing campaigns. It particularly emphasizes the role of personal branding, strategic ...
Market-shaping and Sustainability Communication within the Clothing Industry : A Generation Y consumer perspective
(2021)
Climate change is progressing at an ever-increasing alarming rate with continuous proof of the devastating effects it brings with it. The clothing industry is one of the largest polluters, making up more than all emissions ...
Den digitala marknadsföringsprocessen med tonvikt på strategi : En kvalitativ studie inom finländska startup-företag
(2022)
Digitaliseringen har en inverkan på alla områden och skapar ständigt nya möjligheter för alla företag att hantera sin marknadsföring och sina kundrelationer. För startup-företag gäller det att ta i användning digitala ...
Hur välja rätt influencer? : En undersökning om hur företag söker och väljer influencers på den finländska marknaden
(2021)
Sociala medier har förändrat både konsumentbeteendet och företagens sätt att marknadsföra. Allt fler företag har rört sig från traditionella marknadsföringskanaler till marknadsföring på sociala medier, i hopp om att på ...
Sportklubbars marknadsföring : Varumärkesförstärkande genom digital sportmarknadsföring
(2021)
Det finns få gränslösa fenomen likt sport som världen över intresserar både åskådare och utövare. Den digitala utvecklingen med de sociala medierna i spetsen har ändå skapat en förändring i konsumtionen av sport, och ...
Social Media Marketing und Metaverse Marketing im Vergleich
(2023)
Die vorliegende Masterarbeit untersucht den Vergleich zwischen Social Media Marketing und Metaverse Marketing anhand von vier Fallbeispielen. Das Ziel besteht darin, zu analysieren, wie sich die Interaktionen zwischen ...