Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa "teemahaastattelu"

    • 5-6-vuotiaan lapsen leikkauksen jälkeinen kipukokemus 

      Molńar, Pia; Touru, Marianne (Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 2006--)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata 5-6-vuotiaan lapsen leikkauksen jälkeistä kipukokemusta lapsen itsensä kertomana. Opinnäytetyömme kuuluu Helsingin ammattikorkeakoulun, HUS-piirin Lasten ja nuorten sairaalan ja Turun ...
    • Expectations of elderly people on the nurse-client relationship and interaction in home care : "When I see the nurse's smiling face it feels likes sunshine on a rainy and gloomy day" 

      Sjögren, Katarina; Malloy, Anna (Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 06.11.2006)
      The purpose of the thesis was to explore expectations of elderly people on the nurse-client relationship and interaction in home care. The aim is to improve the quality of care to better meet the needs of the clients. A ...
    • "Ja sitten ruvettiin leikkimään" 

      Lehto, Marja; Leppälä, Jenni (Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 07.05.2007)
      Opinäytetyömme tarkoituksena oli kartoittaa mitä kulttuurisia kivun- ja pelonlievitysmenetelmiä hoitajat käyttävät hoitaessaan pelokasta ja kivuliasta lasta, sekä miten he näitä menetelmiä käyttävät. Työmme on osa Helsingin ...
    • Tukea? kohdunkaulan solumuutoksen diagnoosin saaneet naiset vastaavat 

      Konttila, Anu; Puolakanaho, Teija (Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 15.05.2008)
      Tarkoituksenamme oli kartoittaa naisten kokemuksia tuen saannista kohdunkaulan solumuutoksen diagnoosin saamisen vaiheessa. Opinnäytetyömme teoriaosassa käsiteltiin tieteellisten artikkeleiden sekä kirjallisuuden pohjalta ...
    • Työterveyshoitajan puhelinpalvelu asiakkaiden kokemana 

      Galenius-Laine, Taina; Järvenpää, Kaarina; Sartokoski, Leena (Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 20.04.2007)
      Opinäytetyön tarkoituksena on kuvata työterveyshoitajan antamaa puhelinpalvelun laatua asiakkaiden näkökulmasta. Aineisto kerättiin teemahaastatteluilla. Haastattelujen kohdejoukon muodostivat Helsingin kaupungin ...