Haku
Viitteet 1-10 / 37
Kehä III (kantatie 50) välillä kantatie 51–Mankki : Aluevaraussuunnitelma
(Uudenmaan ELY-keskus, 2016-12)
Kantatie 50 (Kehä III) on pääkaupunkiseudun kehätie, joka yhdistää kaikki Helsingistä lähtevät säteittäiset pääväylät. Tie on tärkeä runkoyhteys, jonka suuret liikennemäärät aiheuttavat ongelmia liikenteen sujuvuudella ja ...
Joukkoliikenteen palvelutason määrittäminen Keski-Suomen joukkoliikenteen toimivaltaisen ELY-keskuksen alueella
(Keski-Suomen ELY-keskus, 2017-04)
Keski-Suomen ELY-keskus on joukkoliikennelain 4 §:n velvoittamana laatinut ehdotuksen joukkoliikenteen tavoitteellisesta palvelutasosta toimivalta-alueellaan vuosille 2017-2019. Palvelutasosuunnitelma on laadittu yhteistyössä ...
Etelä-Pohjanmaan ELY-keskuksen solmu- ja liityntäpysäkkiselvitys
(Etelä-Pohjanmaan ELY-keskus, 2017-10)
Etelä-Pohjanmaan ELY-keskuksen tavoitteena on selkeyttää pysäkkiverkkoa ja helpottaa matkaketjuja parantamalla tärkeimpien solmupaikkojen palvelutasoa yhteistyössä kuntien kanssa. Tätä tavoitetta edistääkseen ELY-keskus ...
Maantien 140 aluevaraussuunnitelma välillä Koivukylänväylä – maantie 1452 : Aluevaraussuunnitelma
(Uudenmaan ELY-keskus, 2018-05)
Maantie 140 eli Vanha Lahdentie on keskeinen alemman tieverkon pohjois-eteläsuuntainen yhteys Vantaan ja Järvenpään välillä. Tie on tärkeä työmatkaliikenteen yhteys, jonka nykytilanteen mukaiset liikennemäärät aiheuttavat ...
Valtateiden 18 ja 23 kehittämisselvitys Jyväskylä – Keuruu : Jyväskylä, Petäjävesi, Keuruu
(Keski-Suomen ELY-keskus, 2018-03)
Kehittämisselvityksessä on muodostettu kokonaisnäkemys valtateiden 18 ja 23 nykytilanteesta ja kehittämistarpeista välillä Jyväskylä – Keuruun Haapamäki. Lähtökohtana on ollut palvelutasolähtöinen ajattelu, jossa keskeisimpien ...
Joukkoliikenteen palvelutason määrittäminen Pirkanmaan ELY-keskuksen toimivalta-alueella 2017-2019
(Pirkanmaan ELY-keskus, 2017-06)
Pirkanmaan ELY-keskus on joukkoliikennelain 4 §:n mukaisesti laatinut ehdotuksen joukkoliikenteen tavoitteellisesta palvelutasosta Pirkanmaan ELY-keskuksen toimivalta-alueella vuosina 2017-2019. Palvelutasosuunnitelma on ...
Kurikan ja Kauhajoen hajarakentamisselvitys 2030 : Selvitys hajarakentamisen vaikutuksista liikkumiskustannuksiin
(Etelä-Pohjanmaan ELY-keskus, 2016)
Kunnat huolehtivat maankäytön ja rakentamisen ohjauksesta alueellaan. Kuntastrategiat, kaavat ja yksittäiset lupapäätökset vaikuttavat yhdyskuntarakenteen muovautumiseen sekä siitä syntyvien kustannusten ja ympäristöhaittojen ...
Forssan seudulla palvelutasomäärittelystä tehokkaaseen henkilöliikenteeseen
(Uudenmaan ELY-keskus, 2016-11-15)
Tässä työssä on asetettu Forssan seudun joukkoliikenteelle palvelutasotavoitteet vuosille 2017–2020. Palvelutasomäärittelyssä on sovellettu uutta Liikenneviraston julkaisun 31/2015 mukaista joukkoliikenteen palvelutason ...
Keski-Uudenmaan kuntien ja Uudenmaan ELY-keskuksen henkilöliikenneselvitys ja joukkoliikenteen palvelutasomäärittely
(Uudenmaan ELY-keskus, 2016-11)
Tässä työssä määritelty Keski-Uudenmaan seudullisen linja-autoliikenteen palvelutaso on kuntien ja ELY-keskuksen yhteinen tahtotila palveluista, joita tavoitellaan suunnittelualueelle palvelutasokaudella 2017–2020. Yhteisen ...
Itä-Uudenmaan kuntien ja Uudenmaan ELY-keskuksen henkilöliikenneselvitys ja joukkoliikenteen palvelutasomäärittely
(Uudenmaan ELY-keskus, 2016-11-09)
Itä-Uudenmaan ELY-keskus ja alueen kunnat ovat valmistelleet ehdotuksen alueen joukkoliikenteen palvelutason määrittelystä. Palvelutason määrittelyn tarkoituksena on ilmaista, millaisia joukkoliikenteen palveluja alueella ...