Haku
Viitteet 1-7 / 7
Meripelastuksen suur- ja monialaonnettomuuden kriisiviestintä hallinnon eri tasoilla
(2011-05)
Kauppamerenkulku ja erityisesti öljykuljetukset ovat lisääntyneet huomattavasti viime vuosien
aikana Itämerellä. Poikittaisliikenne, rikkonainen saaristo ja pitkä talvimerenkulun
kausi aiheuttavat merkittävän riskin ...
Rajavartiolaitoksen strategian implementointi
(2012-04)
Rajavartiolaitos on yhteiskunnallisesti merkittävä turvallisuusviranomainen. Erityisesti
laitoksen merellinen rooli sisäisen turvallisuuden kentässä on korostunut sen lakisääteisten
merellisten tehtävien ansiosta. ...
Strateginen henkilöstöjohtaminen rajavartiolaitoksessa
(2011-05)
Tämän työn aiheena on strateginen henkilöstöjohtaminen rajavartiolaitoksessa. Tehtävänä
on kuvata rajavartiolaitoksen strategisen henkilöstöjohtamisen kokonaisuutta, sekä henkilöstön
roolia ja asemaa rajavartiolaitoksen ...
Eksistentiaalis-fenomenologinen haastattelututkimus rajavartiomiehen ammattietiikasta
(2011-05)
Etiikan kysymykset ovat kiinnostaneet tutkijoita yli 2000 vuoden ajan. Ammattietiikalla tarkoitetaan niitä etiikan
kysymyksiä, jotka koskevat ammattilaisten työelämässä tekemiä valintoja. Ammattietiikka ei ole etiikasta ...
Kriisiviestintä Kaakkois-Suomen rajavartiostossa
(Maanpuolustuskorkeakoulu, 2012-04)
Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, kuinka kenttäjohtaja toteuttaa kriisiviestintää Kaakkois-
Suomen rajavartiostossa ja mitkä ovat toiminnan mahdolliset kehittämistarpeet. Tutkielmassa
tarkastellaan rajanylityspaikkojen ...
Tiedon tarve Rajavartiolaitoksessa : tapaustutkimus informatiivisen kulttuurin mallin mukainen tiedontarve Suomenlahden merivartiostossa
(2007-03)
Tutkimuksessa tarkastellaan tietoa ja tiedontarvetta informatiivisen kulttuurin näkökulmasta. Tutkimuksen taustateoriana toimii tietojohtaminen. Tietojohtamisen teoreettisia taustoja
tutkitaan Nonakan ja Takeuchin tiedon ...
Rajavartiolaitoksen työnantajakuva rajavartijoiden rekrytoinnin näkökulmasta
(Maanpuolustuskorkeakoulu, 2012-04)
Rajavartiolaitoksen henkilöstöstrategian yhtenä visiona on olla kilpailukykyinen työnantaja. Yksi merkittävä asia kilpailukyvyssä on hyvä työnantajakuva, joka vaikuttaa hyvin paljon henkilöiden hakeutumiseen eri työnantajien ...