Haku
Viitteet 1-6 / 6
Lisäase yleisöjahtiin : yleisötyön mahdollisuudet Kettupäivät-elokuvafestivaalin yleisöpohjan kehittämisessä
(Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 2007-04-25)
Työskentelin vuonna 2005 kotimaisen lyhyt- ja dokumenttielokuvan festivaalilla Kettupäivillä tiedottajana. Festivaalia järjestävän Suomen elokuvakontakti ry:n toiminnan tavoitteina on mm. edistää elokuvantekijöiden ja ...
Mielikuvien luominen traileroinnilla : tutkimuskohteena Big Brother Suomi
(Helsingin ammattikorkeakoulu Stadia, 2006-11-27)
The thesis studies the launch campaign of Big Brother Finland, especially from the viewpoint of on-air promotion. Interest to the subject arose when participating in the campaign as an on-air promotion planner together ...
Ei ne suuret tulot, vaan... : riippumattoman musiikintekijän tulomuodot digitalisoituvassa maailmassa
(Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 2007-05-11)
Opinnäytetyö selvittää musiikkiteollisuuden ansaintalogiikkaa ja riippumattoman musiikintekijän tulomuotoja, sekä teknologisen kehityksen ja Internetin aiheuttaman rakennemuutoksen vaikutusta niihin. Alan nykyisenä ongelmana ...
Syvä ajatus : YleQ-radiokanavan ääni-imago Yleisradion brändin rakentajana
(Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 2007-05-15)
Tarkastelen opinnäytetyössäni Yleisradion brändin rakentamista YleQ-radiokanavalle tekemieni imagopuffien kautta. Brändin käsite ymmärretään monella eri tavalla. Opinnäytetyössäni olen kilpailevien määritelmien pohjalta ...
Suomalaisen muotisuunnittelun managerointi
(Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 2008-05-06)
Tämän kulttuurituotannon opinnäytetyön aiheena on suomalaisen muotisuunnittelun managerointi. Lähtöoletuksemme on, että suomalaisilla muotisuunnittelijoilla olisi potentiaalia saavuttaa nykyistä parempi asema niin kotimaassa ...
Hypeä ja hyssyttelyä : musiikin promootio blogeissa
(Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 2008-05-08)
Tämä parityönä toteutettu opinnäytetyö tutkii blogien käyttöä osana promootiota nykypäivän musiikkibisneksessä ja sen pääpaino on elektronisessa tanssimusiikissa ja dj-kulttuurissa.Työ käsittelee toistaiseksi Suomessa ...