Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa Rajoitetun saatavuuden opinnäytetyöt
Viitteet 1-3 / 3
-
Die schwedische Identität und ihre Auswirkung auf IKEA-Werbung (in Deutschland, Finnland und Schweden)
(2024)Es gibt einige Studien, die sich mit der Werbung von IKEA befassen, aber diese Studien sind begrenzt. Daher besteht ein Bedarf an umfassenderen Untersuchungen. Eine solche Untersuchung ist sehr wichtig, um neue schwedische ...Kokoteksti on luettavissa vain Kirjatornissa ja Academill-kirjastossa. -
Rekryterares uppfattningar om personliga varumärken i rekryteringsprocesser : En studie i om och hur arbetssökanden kan utnyttja personliga varumärken i rekryteringssyfte?
(2021)Sociala medier och olika online kanaler används mer och mer av rekryterare som stöd under rekryteringsprocesser. Samtidigt skapar dessa online kanaler möjligheter för vem som helst att kommunicera och föra fram sig själv ...Kokoteksti on luettavissa vain Kirjatornissa ja Academill-kirjastossa. -
”Vackra flickor behöver inte betala” : Kläder, performativitet och mellanförskap i Johanna Holmströms Asfaltsänglar
(2021)Denna avhandling undersöker hur karaktärerna gestaltas i Johanna Holmströms roman Asfaltsänglar (2013) med betoning på kläder, flickskap och multikulturell identitet. Romanen handlar om två systrar som kämpar med att frigöra ...Kokoteksti on luettavissa vain Kirjatornissa ja Academill-kirjastossa.